COVID-19:FAQ

COVID-19:FAQ


Ik had graag een offerte voor een nieuwe/Certified wagen. Kan dit nog?

Uiteraard. Op onze website vindt u een eenvoudig formulier (https://www.hedinautomotive.be/nlbe/contact-newoffers) waar u uw wensen en gegevens kan achterlaten. Op deze manier komt uw offerte aanvraag meteen bij de juiste mensen terecht. Zij contacteren u vervolgens graag met de informatie die u wenst, ook tijdens de lockdown periode. Merk op dat ze u ook kunnen verder helpen met eventuele financiële vragen, een verzekering of servicecontract. Onze ruime selectie aan stockwagens en Certified vindt u op www.hedinautomotive.be!

Ik heb een lopende offerte met beperkte geldigheidsdatum. Wat als ik deze wil laten omzetten in een bestelling?

Geen probleem – contacteer ons op info@hedinautomotive.be en we zorgen er voor dat uw aanvraag bij de juiste persoon terecht komt.

Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.

Geef uw vragen door aan info@hedinautomotive.be. Dan gaan wij graag na of een aanpassing nog mogelijk is voor de productie-eenheid waar uw voertuig zich in bevindt. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden.

Mijn auto zou tweede deel maart of in april geleverd worden. Wat betekent dit voor de levering?

Zo goed als alle Daimler productie-eenheden zijn gesloten. Dit zal ook een impact hebben op de leveringstermijn van de bestelde voertuigen. Momenteel hebben wij hier nog niet alle informatie over mogen ontvangen. Van zodra deze beschikbaar is, houden we u graag op de hoogte. Ook wagens die reeds in België aangekomen zijn, zullen pas geleverd kunnen worden eens onze vestigingen terug kunnen openen.

Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.

Aarzel niet om ons te contacteren op info@hedinautomotive.be. Wij helpen u graag verder.

Heeft het uitstel van de levering van mijn nieuwe wagen invloed op het overnamedossier van mijn oude wagen?

Hier kunnen wij spijtig genoeg nog niet dieper op ingaan. Veel hangt af van hoelang de lockdown zal duren. We vinden in alle omstandigheden samen hoe dan ook de juiste oplossing. Aarzel zeker niet ons uw concrete vraag te mailen via info@hedinautomotive.be.

Ik had een afspraak tussen 18/3 en 19/4. Wat moet ik doen?

In principe werden alle klanten met een geplande afspraak reeds telefonisch gecontacteerd. Helaas konden we niet iedereen onmiddellijk bereiken en hebben we aanvullend via mail & social media iedereen geinformeerd. Onze excuses mocht u deze info desalniettemin hebben gemist. Voorlopig hoeft u zelf niets te ondernemen. Van zodra de overheid beslist dat we alle activiteiten in onze werkplaatsen/carrosseriëen mogen hervatten, zullen wij u zo snel mogelijk contacteren om een nieuwe afspraak in te plannen.

Mijn wagen moet op onderhoud, waar kan ik terecht?

Spijtig genoeg kunnen wij u even niet ontvangen in onze werkplaatsen. Voor garantie en onderhoudscycli heeft dit echter geen gevolgen, Mercedes-Benz heeft de toegestane loopduur van alle onderhoudsintervallen, als ook de garantie verlengd. Zo hoeft u zich dus geen zorgen maken over een eventuele overschrijding. Daarom maken wij momenteel ook even geen nieuwe onderhoudsafspraken. Dit zal terug mogelijk zijn eens er definitief uitsluitsel is over wanneer wij onze vestigingen terug mogen openen.

Waar kan ik terecht voor dringende zaken?

Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) , een ernstige motorstoring of vermogensverlies vragen wij u  contact op te nemen met de 24u Service of ons Hedin Automotive noodnummer voor directe ondersteuning.

Ook voor andere dringende vragen kan u terecht op ons Hedin Automotive noodnummer (09 396 10 10).

Bij ongevaarlijke storingen of meldingen waar geen ernstige gevolgschade uit voortkomt (onderhoudsbeurt, probleem met navigatie, achteruitrijcamera, parkeersensoren, … ) of andere algemene vragen, vragen wij u ons te contacteren op info@hedinautomotive.be of via onze chat functie.

Hoe kan ik het Hedin Automotive noodnummer of de 24u Service bereiken?

Hedin Automotive noodnummer - 09 396 10 10

24u Service
Personenwagens - 00800 1 777 77 77
Bestelwagens - 00800 3 777 77 77
Trucks - 00800 5 777 77 77

Ik had graag onderdelen of accessoires gekocht. Kan dit?

Dit is helaas niet mogelijk. Aangezien de Over the Counter verkoop (OtC) beschouwd wordt als een verkoopactiviteit mogen wij deze momenteel niet uitvoeren. Er is bijgevolg geen mogelijkheid tot het bestellen/ophalen van wisselstukken. In geval van een dringende vraag, aarzel zeker niet ons te contacteren.