COVID-19:FAQ


Kan Hedin Automotive mij helpen met herstellingen, bandenwissels of onderhoud?

Uiteraard! 

Voor onderhoud, bandenwissels of herstellingen kan u een aanvraag doen via ons aanvraagformulier op de website, https://www.hedinautomotive.be/nlbe/workshop-booking?cars of bellen naar uw gewenste Hedin Automotive vestiging. 

Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) vragen wij u  contact op te nemen met de 24u Service voor directe ondersteuning.

Voor alle andere algemene vragen, vragen wij u ons te contacteren op info@hedinautomotive.be of via onze chat functie.

Kan ik in de concessie blijven wachten tijdens de herstelling van mijn wagen?

Indien u niet in de mogelijkheid bent om uw wagen af te zetten en op een later tijdstip terug op te halen, gelieve dit dan af te stemmen met de Service Advisors in uw vestiging om u te verzekeren van een plek in hun wachtruimte of andere oplossing.

Hoe kan ik de 24u Service bereiken?

24u Service
Personenwagens - 00800 1 777 77 77
Bestelwagens - 00800 3 777 77 77
Trucks - 00800 5 777 77 77

Mijn batterijspanning is laag. Wat nu?

Wanneer uw wagen de melding 'Batterijspanning kritisch' geeft, dan is uw batterij nog niet aan vervanging toe. Dit is enkel een eerste waarschuwing en normaliter kan uw voertuig nog perfect gestart worden. 

Om de batterijspanning terug op niveau te krijgen zijn er twee opties:
- bij u volgende essentiële verplaatsing probeert u een rit van ongeveer 20km te doen
- u hangt een druppellader aan de batterij zodat uw Mercedes of smart perfect zijn batterijspanning houdt tot u weer de baan op kan.

Ben ik welkom met/zonder afspraak?

Ja, zeker! U bent meer dan welkom, ook zonder afspraak. Voor afspraken langer dan 30 minuten is het wel verplicht een tijdstip te reserveren.
Let wel dat het dragen van een mondmasker nog steeds verplicht is, alsook dat u maximaal met 2 personen mag langskomen bij ons. 

Hou daarnaast liefst altijd 1,5m afstand van zowel onze medewerkers, als van andere klanten.

Consulteert u ons liever digitaal, dan kan dat natuurlijk ook nog steeds. 

Tot snel!

Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.

Geef uw vragen gerust door aan uw verkoper. Hij is voor u beschikbaar en helpt u graag verder. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden omtrent wijzigingen aan voertuigen.

Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.

Aarzel niet om uw verkoper via zijn e-mailadres of telefoonnummer, of ons op info@hedinautomotive.be, te contacteren. Wij helpen u graag verder.

Ik had graag onderdelen of accessoires gekocht. Kan dit?

Bestelde onderdelen afhalen of onderdelen komen bestellen is mogelijk in de magazijnen van onze concessies.