COVID-19:FAQ

COVID-19:FAQ


Kan Hedin Automotive mij helpen met herstellingen, bandenwissels of onderhoud?

Uiteraard! 

Voor onderhoud, bandenwissels of herstellingen kan u een aanvraag doen via ons aanvraagformulier op de website, https://www.hedinautomotive.be/nlbe/workshop-booking?cars of bellen naar uw gewenste Hedin Automotive vestiging. 

Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) vragen wij u  contact op te nemen met de 24u Service voor directe ondersteuning.

Voor alle andere algemene vragen, vragen wij u ons te contacteren op info@hedinautomotive.be of via onze chat functie.

Kan ik in de concessie blijven wachten tijdens de herstelling van mijn wagen?

Wij raden u aan om het wachten in de garage te vermijden. 

Door de nieuwe veiligheidsregels mogen wij namelijk maximaal 4 mensen tegelijk in onze wachtruimte laten plaatsnemen. 

Indien u niet in de mogelijkheid bent om uw wagen af te zetten en op een later tijdstip terug op te halen, gelieve dit dan goed af te stemmen met de Service Advisors in uw vestiging om u te verzekeren van een plek in hun wachtruimte of andere oplossing.

Hoe kan ik de 24u Service bereiken?

24u Service
Personenwagens - 00800 1 777 77 77
Bestelwagens - 00800 3 777 77 77
Trucks - 00800 5 777 77 77

Ik wil tijdens de tweede lockdown een afspraak voor onderhoud. Wat moet ik doen?

Bel ons gerust voor een afspraak in te plannen of vraag dit aan via het formulier op onze website: https://www.hedinautomotive.be/nlbe/workshop-booking?cars.

U had reeds een afspraak? Dan bent u welkom in onze concessie op het afgesproken tijdstip.

Mijn batterijspanning is laag. Wat nu?

Wanneer uw wagen de melding 'Batterijspanning kritisch' geeft, dan is uw batterij nog niet aan vervanging toe. Dit is enkel een eerste waarschuwing en normaliter kan uw voertuig nog perfect gestart worden. 

Om de batterijspanning terug op niveau te krijgen zijn er twee opties:
- bij u volgende essentiële verplaatsing probeert u een rit van ongeveer 20km te doen
- u hangt een druppellader aan de batterij zodat uw Mercedes of smart perfect zijn batterijspanning houdt tot u weer de baan op kan.

Ben ik terug welkom als klant?

Ja, zeker! U bent meer dan welkom op afspraak. 
Let wel dat het dragen van een mondmasker overal verplicht is, alsook dat u maximaal met 2 personen mag langskomen bij ons. 

Hou daarnaast altijd 1,5m afstand van zowel onze medewerkers, als van andere klanten.

Consulteert u ons liever digitaal, dan kan dat natuurlijk ook nog steeds. 

Tot snel! 

Ik had graag een offerte voor een nieuwe/Certified wagen. Kan dit nog?

Uiteraard. Op onze website vindt u een eenvoudig formulier (https://www.hedinautomotive.be/nlbe/contact-newoffers) waar u uw wensen en gegevens kan achterlaten. Op deze manier komt uw offerte aanvraag meteen bij de juiste mensen terecht. Zij contacteren u vervolgens graag met de informatie die u wenst, ook tijdens de lockdown periode. Merk op dat ze u ook kunnen verder helpen met eventuele financiële vragen, een verzekering of servicecontract. Onze ruime selectie aan stockwagens en Certified vindt u op www.hedinautomotive.be!

Fysiek langskomen is momenteel niet mogelijk (m.u.v. het komen afhalen van een bestelde wagen). 

Ik heb een lopende offerte met beperkte geldigheidsdatum. Wat als ik deze wil laten omzetten in een bestelling?

Geen probleem – contacteer uw verkoper hier gerust voor.
Zij helpen u graag verder via de digitale kanalen (mail, telefoon, video call, ... ).

Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.

Geef uw vragen gerust door aan uw verkoper. Hij is voor u beschikbaar en helpt u graag verder. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden omtrent wijzigingen aan voertuigen.

Mijn auto zou in november of december geleverd worden. Wat betekent dit voor de levering?

We blijven doorgaan met het leveren van uw voertuigen. We doen er alles aan om dit zo snel en veilig mogelijk te laten verlopen. Contacteer uw vestiging gerust voor meer informatie. 

Ter voorbereiding op de aflevering kan u reeds kijken naar onze gloednieuwe instructie-video's op https://www.hedinautomotive.be/nlbe/nieuws/instructievideos. Zo kan u gericht vragen stellen als u uw tijd aan de concessie wenst te beperken.

Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.

Aarzel niet om uw verkoper via zijn e-mailadres of telefoonnummer, of ons op info@hedinautomotive.be, te contacteren. Wij helpen u graag verder.

Ik had graag onderdelen of accessoires gekocht. Kan dit?

Reeds bestelde onderdelen kunnen afgehaald worden aan de concessie.