COVID-19:FAQ

COVID-19:FAQ


Kan Hedin Automotive mij helpen met herstellingen, bandenwissels of onderhoud?

Uiteraard! 

Voor onderhoud, bandenwissels of herstellingen kan u een aanvraag doen via ons aanvraagformulier op de website, https://www.hedinautomotive.be/nlbe/workshop-booking?cars of bellen naar uw gewenste Hedin Automotive vestiging. 

Voor dringende technische pannes (ontladen batterij, lekke band) vragen wij u  contact op te nemen met de 24u Service voor directe ondersteuning.

Voor alle andere algemene vragen, vragen wij u ons te contacteren op info@hedinautomotive.be of via onze chat functie.

Hoe kan ik de 24u Service bereiken?

24u Service
Personenwagens - 00800 1 777 77 77
Bestelwagens - 00800 3 777 77 77
Trucks - 00800 5 777 77 77

Ik had tijdens Corona een afspraak voor onderhoud. Wat moet ik doen?

Bel ons gerust voor een nieuwe afspraak in te plannen of vraag dit aan via het formulier op onze website: https://www.hedinautomotive.be/nlbe/workshop-booking?cars .

Mijn Service Contract verviel recent. Wat nu?

Mercedes-Benz heeft beslist om de contracten van het type Compact/Excellent die in maart/april/mei 2020 ten einde komen, te verlengen met 3 maanden en dit zonder bijkomende kost voor u als klant. Zodoende kunnen alsnog de nodige onderhoudswerkzaamheden later uitgevoerd worden en ten laste genomen worden van het Service Contract.

Mijn batterijspanning is laag. Wat nu?

Wanneer uw wagen de melding 'Batterijspanning kritisch' geeft, dan is uw batterij nog niet aan vervanging toe. Dit is enkel een eerste waarschuwing en normaliter kan uw voertuig nog perfect gestart worden. 

Om de batterijspanning terug op niveau te krijgen zijn er twee opties:
- bij u volgende essentiële verplaatsing probeert u een rit van ongeveer 20km te doen
- u hangt een druppellader aan de batterij zodat uw Mercedes of smart perfect zijn batterijspanning houdt tot u weer de baan op kan.

Ik had graag een offerte voor een nieuwe/Certified wagen. Kan dit nog?

Uiteraard. Op onze website vindt u een eenvoudig formulier (https://www.hedinautomotive.be/nlbe/contact-newoffers) waar u uw wensen en gegevens kan achterlaten. Op deze manier komt uw offerte aanvraag meteen bij de juiste mensen terecht. Zij contacteren u vervolgens graag met de informatie die u wenst, ook tijdens de lockdown periode. Merk op dat ze u ook kunnen verder helpen met eventuele financiële vragen, een verzekering of servicecontract. Onze ruime selectie aan stockwagens en Certified vindt u op www.hedinautomotive.be!

Sinds 11 mei bent u echter ook terug meer dan welkom in onze showrooms. Kom dus gerust langs.

Ik heb een lopende offerte met beperkte geldigheidsdatum. Wat als ik deze wil laten omzetten in een bestelling?

Geen probleem – contacteer uw verkoper hier gerust voor.
Sinds 11 mei bent u ook terug meer dan welkom in onze showrooms. U mag dus zeker ook langskomen. 

Ik wil een aanpassing doen aan een lopende bestelling.

Geef uw vragen gerust door aan uw verkoper. Hij is terug voor u beschikbaar. Houd er echter rekening mee dat hier en daar bepaalde restricties gelden omtrent wijzigingen aan voertuigen.

Mijn auto zou tweede deel maart of in april geleverd worden. Wat betekent dit voor de levering?

Vanaf 11 mei starten we terug volop met het leveren van uw voertuigen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te laten verlopen. Contacteer uw vestiging gerust voor meer informatie. 

Ter voorbereiding op de aflevering kan u reeds kijken naar onze gloednieuwe instructie-video's op https://www.hedinautomotive.be/nlbe/nieuws/instructievideos (vanaf dinsdag 12/5). Zo kan u gericht vragen stellen als u uw tijd in de concessie wenst te beperken.

Ik heb een algemene productvraag over mijn voertuig.

Aarzel niet om ons te contacteren op info@hedinautomotive.be. Wij helpen u graag verder.

Heeft het uitstel van de levering van mijn nieuwe wagen invloed op het overnamedossier van mijn oude wagen?

Hier kunnen wij spijtig genoeg nog niet dieper op ingaan. We vinden in alle omstandigheden samen hoe dan ook de juiste oplossing. Aarzel zeker niet ons uw concrete vraag te mailen via info@hedinautomotive.be of contact op te nemen met uw vestiging.

Ik had graag onderdelen of accessoires gekocht. Kan dit?

Vanaf 11/05 is dit terug mogelijk voor iedereen!
 
Via WebParts is het voor erkende afnemers zelfs nu al mogelijk om te bestellen.