Veelgestelde vragen over Hedin Automotive

Gebruik de verschillende tabbladen en ontdek per onderwerp de meest gestelde vragen en bijhorende antwoorden. Toch geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op. Ons team komt snel op uw vraag terug.

Vind hier uw antwoord

Ik heb een auto bij jullie gezien op jullie website. Kan ik hierover in gesprek gaan met jullie?

Dat kan zeker! Bij de auto die u gevonden hebt staat het telefoonnummer van de vestiging waar deze auto staat. Of neem contact met ons op via het formulier op de auto-informatiepagina. Onze verkopers helpen u graag.  

Ik heb een auto gezien op jullie website. Is deze nog beschikbaar?

Zolang deze auto online staat op hedinautomotive.be is deze nog beschikbaar. Echter kan het natuurlijk voorkomen dat een auto net voordat u langs komt bij onze vestiging verkocht is. Daarom is het handig om online een afspraak te maken voor de auto. Dan weet u zeker dat de auto voor u klaar staat en dat u ook een testrit kan maken.

Kan ik mijn huidige auto bij jullie inruilen?

Ja! U kan uw auto uiteraard inruilen bij Hedin Automotive. Wilt u de exacte waarde weten van uw huidige auto? Kom dan langs op één van onze locaties en wij taxeren uw wagen. Wilt u tijdens de taxatie een testrit maken met een auto?  Maak dan ook direct een afspraak voor een uitgebreide testrit. Wij staan graag voor u klaar!

Vind hier uw antwoord

Wie is MABI Mobility?

MABI Mobility NV ontstond in België in de schoot van Hedin Automotive in 2019. Dit naar voorbeeld van MABI Zweden AB, dat op zijn beurt ook deel uitmaakt van de Hedin Mobility Group en één van de grootste individuele autoverhuurbedrijven in Zweden is. Bij MABI onderscheiden we ons binnen de markt door onze snelle service, flexibele verhuurformules en transparantie. We zorgen voor een antwoord op elk mobiliteitsvraagstuk. Steeds op uw maat.

Betaal ik bij het huren van een personenauto voor mijn gereden kilometers?

Bij MABI Mobility behoort kilometervrij huren tot de standaard huurprijs. 

Wat is de minimum en maximum huurtermijn?

Bij MABI Mobility kan u minimaal voor 1 week en maximaal voor 24 maanden een auto huren. 

Ik heb volgende week een huurwagen nodig. Kan ik daarvoor bij jullie terecht?

Op voorwaarde van beschikbaarheid kunt u bij ons onmiddellijk over een voertuig beschikken.

Kan ik bij jullie een bestelwagen huren?

MABI Mobility biedt mobiliteitsoplossingen voor elke gelegenheid. Bij ons kunt u terecht voor volgende type voertuigen: compact stadswagens, praktische gezinswagens, SUV's, minibussen en bestelwagens. Wij bieden oplossingen op maat aan. Wenst u een voertuig voor een korte periode te huren en nadien aan te kopen? Ook dat kan! Onze mobiliteitsadviseur werkt graag samen met u een oplossing uit. Afhankelijk van uw noden creëren wij een mobiliteitsoplossing die optimale flexibiliteit biedt in een snel veranderd mobiliteits-ecosysteem.

Waar kan ik de locaties van Mabi Mobility vinden?

Een overzicht van alle Mabi Mobility locaties kunt u hier vinden.

Vind hier uw antwoord

Ik heb andere contact-/adresgegevens. Hoe kan ik deze bij jullie in het systeem laten wijzigen?

Geef deze wijziging door via het contactformulier op deze pagina, dan zorgen wij ervoor dat dit wordt aangepast in onze systemen. Alvast bedankt voor het doorgeven. 

Ik wil geen mails meer van jullie ontvangen. Hoe kan ik dit aangeven?

Hebt u net een mailing ontvangen, dan vindt u onderaan de mail altijd een mogelijkheid tot uitschrijven. Door de link in de mailing te gebruiken wordt de uitschrijving direct doorgevoerd. Ook kan u via deze weg aangeven welke mails u wel en niet wilt ontvangen.

Ik heb een vraag/opmerking hoe kan ik jullie bereiken?

U kan hiervoor het contactformulier op deze pagina gebruiken. Onderaan deze pagina vindt u ook per Hedin Automotive bedrijfsonderdeel de telefoonnummers.   

Vind hier uw antwoord

Welke merken bedrijfswagens verkopen jullie?

Dankzij onze verschillende merken, zoals Mercedes-Benz, Toyota en smart, zijn we bij Hedin Automotive steeds in staat om een gepast merk of model aan te bieden binnen de voertuigpolicy van uw bedrijf. 

Waar kan ik terecht voor onderhoud aan mijn bedrijfswagen?

Al onze vestigingen met verkoop nieuwe wagens bieden ook steeds naverkoopdiensten aan. Onze naverkoopdiensten zijn steeds in nauw contact met alle leasebedrijven en grote verzekeraars. 

Kan ik een bedrijfswagen financieren bij Hedin Automotive?

Ja, bij ons kunt u een bedrijfswagen kopen, leasen, renten of financieren. Onze verkopers kijken graag samen met u naar een financiering volgens uw behoeften. 

Vind hier uw antwoord

Kan ik bij jullie ook losse onderdelen kopen?

Als onderneming is dit mogelijk voor Mercedes-Benz. In elke vestiging met een magazijn kan u ook losse onderdelen kopen van uw auto. Meer informatie vindt u hier.

Ontvang ik garantie op onderdelen?

Ja, u ontvangt garantie op uw auto-onderdelen. Vraag er naar bij uw concessiehouder.

Ik ben op zoek naar gereviseerde onderdelen, kunnen jullie deze ook leveren?

Ja dat kan. Neem hiervoor contact met ons op of kom langs bij de dichtstbijzijnde vestiging. 

Mogen onderdelen teruggestuurd worden?

Alle onderdelen mogen teruggestuurd worden onder volgende voorwaarden: 

  • Als ze deel uitmaken van onze reguliere voorraad
  • Als de originele verpakking nog intact is
  • Als er geen schade of bewijs van montage geweest is
  • Als deze proper zijn
  • Als u in het bezit bent van de originele factuur of een kopie ervan
  • In een tijdslimiet van 20 werkdagen

Wanneer mogen onderdelen niet teruggestuurd worden?

U mag de onderdelen niet terugsturen indien: 

  • De onderdelen beschadigd zijn
  • De originele verpakking beschadigd is of ontbreekt
  • Wanneer ze geen deel uitmaakt van onze reguliere voorraad
  • De onderdelen werden besteld onder een chassisnummer (speciale bestelling)
  • De tijdslimiet van 20 dagen na aankoop overschreden is
  • Het gaat over elektrische en elektronische onderdelen
  • Er een bewijs is van montage
  • De originele factuur of een kopie ervan ontbreekt
  • Het gaat over pyrotechnisch materiaal (airbags en veiligheidsgordels)
  • Het gaat over old timer onderdelen

Vind hier uw antwoord

Kan ik een testrit maken met een auto die ik gezien heb op jullie website?

Een testrit inplannen kan gemakkelijk en snel via onze website. Ga naar het merk naar keuze en klik daar op de pagina 'testrit', zo kunt u een testrit aanvragen met een model naar keuze.

Ik heb een afspraak staan voor een testrit, maar wil deze annuleren. Hoe kan ik dit doorgeven?

Wanneer u een bevestiging hebt ontvangen van de afspraak of in contact bent geweest met een verkoper dan kunt u het beste via die weg de afspraak annuleren. De annulering komt dan meteen binnen op de juiste plek. 

Vind hier uw antwoord

Wat kost het herstellen van velgen?

Iedere kras is maatwerk. Daarom kijken we graag naar de schade om een goede prijsindicatie te geven. Contacteer ons voor een offerte.

Wat kost het laten spuiten van mijn auto?

Iedere vraag is maatwerk, daarom geven wij u graag een vrijblijvende prijsindicatie hoeveel het laten spuiten van uw auto gaat kosten. Neem contact met ons op of kom langs in een van onze vestigingen.

Moet ik met krassen mijn auto opnieuw laten spuiten?

Auto’s hebben meerdere laklagen. Als de lakschade niet groot is, kan de schade eventueel hersteld worden met polieren. Bij iets grotere krassen kan de beschadiging vaak met spotrepair worden hersteld. Als de krassen heel groot zijn, moet de auto opnieuw gespoten worden.

Wat is spotrepair?

Bij spotrepair hoeft het beschadigde onderdeel niet helemaal opnieuw gespoten te worden. Wij herstellen de beschadiging zonder dat u achteraf kleurverschil ziet. 

Meer vragen en antwoorden over koetswerkherstellingen bij Hedin Automotive vindt u hier.

Waar kan ik terecht voor carrosseriewerken?

Via deze pagina vindt u alle locaties waar we een carrosserie hebben.

Boek zelf eenvoudig online een afspraak

Neem contact op

Heeft u een vraag, opmerking of bent u op zoek naar informatie? We helpen u graag verder. Via dit contactformulier kunt u eenvoudig uw vragen aan ons stellen. Het voordeel van dit formulier is dat we meteen alle gegevens hebben om uw vraag snel en correct te beantwoorden.
Hoe kunnen we u het beste bereiken?