Mercedes-Benz Mobile Service

De werkplaats aan huis. Onze specialisten voeren alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden uit op locatie. Plan vandaag nog uw afspraak bij Hedin Automotive.

Eenvoudig, snel, handig

Mobile Service voor uw Mercedes-Benz

Met de Mobile Service van Mercedes-Benz Hedin Automotive bespaart u niet alleen tijd, maar geniet u ook van ultiem gemak. Onze ervaren specialisten komen rechtstreeks naar uw huis of werkplek om uw voertuig te onderhouden. U kiest zelf waar en wanneer uw afspraak plaatsvindt – wij zorgen dat alles vakkundig en efficiënt wordt uitgevoerd. Zo blijft uw Mercedes-Benz in optimale conditie, behoudt hij zijn waarde en kunt u rekenen op de veiligheid en betrouwbaarheid die u van Mercedes-Benz gewend bent.

Servicecheck

Ontdek of de Mobile Service bij u kan worden uitgevoerd

Voertuigmodellen:

Elektrische Personenwagens: CLA, EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV, EQV
De herstellingswerkzaamheden kunnen variëren al naargelang het model.

Mobile Service-gebied: Provincies Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vlaams-Brabant
Vereisten:

  • Auto op privéterrein (privé/bedrijfsmatig)
  • Minimaal 1,5 meter ruimte rondom de auto
  • Vlakke ondergrond
  • Goede smartphone-ontvangst (buiten/in de garage)

Prijs: op aanvraag

Maak hier kennis met ons aanbod

Boek hier uw Mobile Service

Stap 1: uw wagen en uw afspraak
Stap 2: kies uw gewenste datum voor afspraak
We proberen uw onderhoud zo snel mogelijk in te plannen. 

Veelgestelde vragen over Mercedes-Benz Mobile Service

Wat is Mercedes-Benz Mobile Service?

Hedin Automotive beschikt over gecertifieerde Mobile Service techniekers die bepaalde servicewerkzaamheden kunnen uitvoeren op locatie, waarbij u bijvoorbeeld uw huis- of werkadres als servicelocatie kunt opgeven. Een Mobile Servicemonteur komt vervolgens met ons Mobile Service-voertuig naar u toe om de werkzaamheden ter plaatse uit te voeren.

Welke voordelen biedt Mercedes-Benz Mobile Service?

De Mobile Service maakt het mogelijk om op de door u gewenste locatie onderhoud & bepaalde herstelling uit te voeren, problemen op te lossen of voertuigaccessoires te monteren. Hiermee bespaart u kostbare reistijd.

Als wij echter niet in staat zijn om ter plaatse aan uw servicebehoeften te voldoen, kan onze Mobile Servicetechnieker een diagnose stellen voor het specifieke defect en ervoor zorgen dat de herstelling bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz wordt uitgevoerd.

Voor welke voertuigen is Mercedes-Benz Mobile Service beschikbaar?

De Mobile Service is in principe beschikbaar voor alle modellen met een elektrische motor en geselecteerde modellen met verbrandingsmotor van Mercedes-Benz.

Welke werkzaamheden voeren de Mobile Service-techniekers uit?

Onderhoud, bepaalde herstellingen en andere services zoals het oplossen van problemen of het plaatsen van voertuigaccessoires.

Wanneer kan ik Mercedes-Benz Mobile Service bij mij thuis of op mijn werk laten uitvoeren?

De Mobile Service kan op uw locatie worden uitgevoerd als u zich op een privéterrein bevindt, u circa 1,5 meter ruimte rondom uw wagen hebt en als er een goede smartphone-ontvangst is in uw ondergrondse parkeergarage. De grond van het werkgebied moet vlak en geplaveid zijn en de Mobile Service voertuig moet veilig kunnen worden gestationeerd.

Waar is de Mobile Service op locatie beschikbaar?

De Mobiel Service is beschikbaar in de provincies Anwterpen, Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant

Hoe kan ik een afspraak maken voor de Mobile Service?

Via onze afspraakformulier kan u een Mobile Service afspraak aanvragen.

Hoeveel kost Mercedes-Benz Mobile Service?

Als wij met ons Mobile Service-voertuig naar u toe komen, kost deze servicebeurt u een vast tarief van € 75,- voor de verplaatsingsvergoeding, inclusief de service-aanname*. Hierdoor bespaart u de tijd voor een verplaatsing en de kosten van een huurwagen. Wilt u dat wij twee of meer modellen van Mercedes-Benz of smart onderhouden? Geen probleem: wij behandelen ook graag meerdere wagens in één servicebeurt; u betaalt dan slechts één keer.

*De kosten voor de geleverde services worden berekend op basis van tijd en materiaal.

Hoe kan/moet ik mij voorbereiden op de Mobile Service-afspraak?

Uw Mobile Service-technieker arriveert op de door u opgegeven servicelocatie binnen het afgesproken tijdsbestek. Hij neemt voor aankomst contact met u op (ongeveer 15 minuten van tevoren).

Hierbij enkele tips voor een succesvol bezoek:

  • Zorg ervoor dat u alle problemen en defecten aan de wagen hebt geregistreerd en telefonisch aan ons hebt gemeld voordat u een afspraak maakt. Voor klachten die u pas ter plaatse of kort van tevoren meldt, kan een nieuwe afspraak nodig zijn om de extra tijd en benodigde onderdelen te kunnen inplannen.
  • Zorg ervoor dat er voldoende ruimte rondom uw wagen is.
  • Informeer de portier, het beveiligingspersoneel of andere personen (indien nodig) over uw aankomende serviceafspraak, zodat zij voorbereid zijn op het bezoek van onze technieker, mocht de herstelling op uw werkplek worden uitgevoerd.

Welk voertuig gebruikt u voor de Mobile Service?

Een Mercedes-Benz Vito werd door een gespecialiseerd bedrijf omgebouwd voor de Mobile Service. Met zijn uitrusting als mobiele werkplaats is het daarom mogelijk om ook buiten een dealervestiging de belangrijkste onderhouds- en herstellingswerkzaamheden uit te voeren.